NEOFICIJALNI BLOG O SLOBODANU TIŠMI

понедељак, 22. март 2010.

S.Tišma: U periodu new wave punk-a, malo sam bio stariji, mator, kada sam počeo da se bavim ozbiljno muzikom. Inače, ja sam se bavio muzikom još šezdesetih. Šezdeset četvrte ili šezdeset pete sam svirao na prvoj gitarijadi, onoj čuvenoj, na sajmištu u Beogradu, možda ste čuli, sad ne sećam se tačno, mislim da je šezdeset peta. Ja sam rođen 1946. godine, znači ja sam imao onda 19 godina kad sam svirao na gitarijadi.

A. Zograf: Ono što mene oduševljava je priča kako si ti u stvari došao sa svojom grupom Senke na tu gitarijadu.

S. Tišma: Pa to je jedna, ovako, simpatična pričica. Za tu gitarijadu u Beogradu 65. godine, Večernje novosti, tj. Borba koja izdaje Večernje novosti, oni su bili organizatori i onda su se bendovi prijavljivali i u Večernjim novostima je bio spisak tih bendova koji će da sviraju. Međutim, ja sam imao problem pošto bend se zvao Tile i 4 bogalja, i onda nismo mogli pod tim imenom da nastupamo, normalno svima je jasno zbog čega sada da ne objašnjavam, zato što je postojao jedan veliki lik koji se zvao Tile, a mene su u školi zvali Tile pošto se prezivam Tišma. Nismo uspeli da se prijavimo, ali videli smo na tom spisku koji je bio objavljen da je prijavljena neka grupa Senke iz Petrovaradina. Mi smo se raspitivali po gradu i niko nije znao za taj bend i onda smo mi shvatili da je to fantomskli bend, da on ne postoji nego se to neko prijavio ovako, čisto iz štosa. I ništa, mi smo se spakovali tu subotu, otišli smo tamo, rekli smo "Mi smo Senke" i nije bilo nikakvih problema, oni su nas strpali u neki kombi, odvezli su nas tamo na sajmište i mi smo svirali kao Senke.

Нема коментара:

Постави коментар